Prieteni dragi

prietenia1În fiecare dimineaţă când mă trezesc, mă privesc în oglindă şi îmi place ceea ce văd. Am un sentiment minunat când îmi dau seama că rezultatul eforturilor de peste ani mi-a depăşit aşteptările. Astăzi, îmi analizez chipul, mintea, caracterul, dar şi sufletul, şi sunt cu adevărat mulţumită de ceea ce descopăr.

E drept, puţine dintre planurile mele s-au concretizat, dar nu mă mai răneşte acest lucru deoarece am descoperit care sunt toate cele cu adevărat valoroase pentru mine.

Într-o discuţie cu o bună prietenă, încercând să-i împărtăşesc din înţelepciunea mea, i-am zis că oamenii din jurul nostru sunt cei care contează; celelalte sunt doar iluzii, sunt lucruri de care ne plictisim la un moment dat şi pe care simţim nevoia să le înlocuim. Oamenii, în schimb, sunt unici şi nu pot fi substituiţi. Într-adevăr, sunt schimbaţi între ei la nivelul funcţiilor pe care le ocupă, al rolurilor pe care le au, însă în vieţile noastre oamenii cu însemnătate sunt de neînlocuit.

Toţi ajungem la un moment dat să ne facem socoteli, să vedem cât din ce ne-am dorit am obţinut până la o anumită vârstă. În ultima vreme am început să observ că printre cele mai mari realizări ale mele sunt prietenii pe care îi am, cei care îmi sunt alături ori de câte ori am nevoie, sunt aceia care îmi spun că sunt o persoană specială, că sunt un om deosebit şi că se bucură de faptul că exist în viaţa lor. Prietenii pentru care părerea mea contează, care îmi apreciază calităţile, care ştiu cum să mă ajute să depăşesc obstacolele, neajunsurile – atât ale vieţii cât şi ale mele, nu dispar odată cu trecerea timpului, iar distanţele dintre noi constituie doar cifre fără nici o importanță. Relaţiile pe care am reuşit să le construiesc reprezintă principala mea sursă de energie, de lumina şi căldură sufletească, fără de care astăzi aş fi fost alt om, poate nu atât de împlinit precum mă simt.

Sunt norocoasă pentru că în viaţă mea există atât de mulţi oameni frumoşi!

2 păreri la “Prieteni dragi

Lasă un răspuns

